Epidemia? - Jak umilić sobie czas

Witajcie ponownie! Dzisiaj wam opowiem troszkę o tym co robię siedząc w domu podczas tej kwarantanny. Nie jest to dla mnie nic fajnego, ale jakoś trzeba przetrwać ten trudny okres. 
Zacznijmy od tego, że uwielbiam wykonywać makijaże, zazwyczaj maluje siebie, gdy wychodzę gdzieś, ale czasem zdarzy mi się 
porobić makijaże artystyczne. Teraz mam mnóstwo czasu i akurat chęci, więc wykonuje je prawie codziennie, a wszystkie swoje prace wstawiam na swojego instagrama: wiki.olczak





Oglądam też mnóstwo filmów i seriali na Netflix. Jeszcze miesiąc temu oglądałam tylko wybrane dzieła, a teraz nadrabiam wszystko i powiększam kolekcję. Jest to świetna rzecz na to aby szybciej minął nam czas, wystarczy, że znajdziemy coś dla siebie, a to nas bardzo wciągnie, nim się obejrzymy będzie koniec epidemii - mam ciąglę taką nadzieję. Wrzucam wam kilka moich ulubionych seriali i filmów, może coś was tak samo zauroczy jak mnie. 





Czytam książki, lubię czytać jednak zazwyczaj są inne rzeczy które wolę zrobić w wolnym czasie. W tej chwili czasu mi nie brakuje, więc kończę czytać książki mojego ulubionego serialu, które dostałam w prezencie od chłopaka. 


Uczę się - oprócz nauki na moim kierunku, przygotowuję się na prawo jazdy. Niestety epidemia przerwała mi mój kurs, ale uczę się w domu i mam nadzieję, że już po wszystkim uda mi się zdać szybko egzamin. 


Wychodzę na spacery - wiele osób uważa, że powinniśmy zamknąć się w 4 ścianach i nie wychodzić, a to nieprawda, przynajmniej ja tak nie uważam. Muszę wychodzić na spacerki z pieskiem między innymi, mieszkam na obrzeżach miasta więc mam trochę więcej spokoju tutaj. Park mam 3 min od domu, ale tak samo z drugiej strony mam las, też szybciutko spacerkiem. Korzystam jak jest ciepło i wychodzę na spacery, oczywiście staram się być w miejscu gdzie jest mało osób. Ostatnio tym sposobem udało mi się zrobić małą sesję zdjęciową. Kocham pozować do zdjęć, dlatego umiliło mi to bardzo czas. 






Dzisiaj od rana miałam webinarium z Unii Europejskiej dla studentów dziennikarstwa, wszystko dzięki temu, że parę miesięcy temu byłam na warsztatach w Parlamencie Europejskim w Strasburgu. To było moje pierwsze seminarium przez kamerę, a tematem była dezinformacja i fake newsy o UE. Było bardzo ciekawie, dowiedziałam się wielu rzeczy a przy okazji zajęło mi to miło czas. 


Gram w gry planszowe - a dokładniej spędzam po prostu czas z rodziną, niestety nie ze wszystkimi mogę się spotkać, ale robię wszystko aby po prostu nie zadręczać się myślami. 


Jest mi ciężko w tej sytuacji, staram się myśleć pozytywnie i ciągle mieć ręce pełne roboty. Uwielbiam żyć w ciągłym biegu. Mam nadzieję, że może czymś was zafascynowałam, spróbujmy wszyscy sobie znaleźć pożyteczne zajęcia, a czas nam na pewno szybciej minie. 
Zapraszam za 4 dni na kolejny mój wpis, ale czytajcie codziennie bloga, bo już jutro post Karoliny. Całusy! 
Wiki

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty