Parę słów o nas i tym blogu

Witają Was cztery studentki pierwszego roku dziennikarstwa. W obliczu obecnej sytuacji w naszym kraju i na świecie chcemy podzielić się naszymi przemyśleniami na ten temat. Ten blog powstał jako projekt na zajęcia, mamy jednak nadzieję i zrobimy wszystko by przerodził się później w coś znacznie więcej.



Więcej o nas:

Cześć, jestem Wiktoria, a nawet Wiki. To nie moja pierwsza przygoda z blogiem, ale nadal czuję to samo podekscytowanie. Na co dzień pracuje tu i tam, studiuje zaocznie, ale w tym wszystkim kocham spędzać chwile z moją drugą połówką, pozować do zdjęć które zamieszczam na instagramie wiki.olczak, chodzić na zakupy, robić makijaż. Ważne jest też dla mnie zdrowie i aktywność sportowa. Nie jestem zapaloną sportsmenką, ale lubię czasem poćwiczyć, pobiegać, iść na siłownie. Jednym słowem jestem typową dziewczyną, ale jedyne co mnie wyróżnia, to wielka liczba marzeń i planów na życie. Ze mną zawsze jest zabawa!







Dzień dobry, jestem Aleksandra, a właściwie to Olicja bo pod takim pseudonimem działam w internecie już od jakiegoś czasu, prowadząc profil instagramowy @bookshelf.by.olicja, na którym dzielę się swoimi pasjami jakimi są książki i jak się okazało fotografia. Robienie zdjęć na mój profil sprawia, że zapominam o otaczającym mnie świecie, do tego dobra muzyka, herbata w kubku i mogę nie wychodzić z pokoju. Aktualnie większą część mojego czasu zajmuje praca w lokalnej redakcji informacyjnej, która powoli również staje się moją pasją. Gdy robienie zdjęć nie wystarcza, żeby się odprężyć wtedy idealnie spisuje się joga, która jest ze mną już od ponad dwóch lat.







Witam, jestem Paulina, niedawno otworzyłam instagrama ze zdjęciami @pictures__ss. Lubię robić zdjęcia zarówno obiektom jak i ludziom. Moją największą pasją jest muzyka, a zaraz po niej horrory - uwielbiam filmy z tego gatunku. Czas wolny poświęcam na graniu w gry komputerowe, czytaniu książek i opowiadań oraz rysowaniu, chociaż nad tym ostatnim dopiero pracuje. Interesuje mnie kultura Japonii. Nie potrafię żyć bez radia (a co za tym idzie - muzyki) i czekolady. Dużą część życia poświęcam na czytaniu o istotach nadnaturalnych - najwięcej wampirom i aniołom. Zdecydowanie odbiegam od normalności co uważam za wartościowe, ponieważ dużo osób przez to jest w stanie mnie zapamiętać. 






Cześć Kochani! Witam wszystkich czytelników 
i czytelniczki naszego bloga. Jestem Karolina, albo też Karo. Ten blog nie będzie pierwszą moją przygodą 
z blogowaniem, ale mam nadzieję, że uda mi się dzięki niemu wrócić do prowadzenia moje prywatnego bloga, którego ostatnimi czasy trochę zaniedbałam. Ale póki 
co kilka słów o mnie. Jestem studentką pierwszego roku dziennikarstwa, z resztą jak cała nasza ekipa. Kocham robić zdjęcia! Czasem zdarzy się, że robię jakieś małe sesje zdjęciowe, których efekty można znaleźć u mnie na blogu - link do mojego bloga :). Mam na swoim koncie kilka epizodów filmowych i serialowych - plany filmowe dają mi świetną energię, a ludzie, których się przy okazji poznaje są mega otwarci i to się ceni. Kocham muzykę! To ona daje mi energię w życiu i nie raz bardzo 
mi pomogła w życiu. Od grudnia mam stałą pracę i na razie nie zapowiada się żeby się to zmieniło, także fajnie :), ale też przez to nie mam czasem za dużo czasu na pasje, ale staram się mimo wszystko trochę go wygospodarować.

Komentarze

  1. Wspaniała czwórka:) Dziewczyny, dajcie czadu! Zapowiada się świetnie, uważnie obserwujcie wszystko, a materiału nie brakuje...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty