Dziennikarstwo? - dlaczego


Witajcie, dzisiaj wpis niezwiązany z koronawirusem, bo można troszkę oszaleć.

Dlaczego właściwie wybrałam takie studia? Często sama się zastanawiam. Początkowo miałam iść na filologie angielską. Ostatecznie po wielu przemyśleniach wybrałam dziennikarstwo. Stwierdziłam, że ten kierunek jest dosyć artystyczny, a również jest dużo możliwości znalezienia pracy w przyszłości. Uwielbiam być przed kamerą, ale to chyba można bardzo szybko zauważyć po moim Instagramie. Nie mam problemu z występami na żywo, ale oczywiście to nie wystarcza do pracy dziennikarza. Przede wszystkim dobrze było by lubić pisać i tworzyć teksty. Ja już wcześniej prowadziłam swojego innego bloga, tak samo jak pisałam książki, opowiadania czy wiersze do tzw. „szufladki”. Myślę, że to jest to coś, na studiach czuję się bardzo dobrze. Chodzę na uczelnię prywatną: Społeczna Akademia Nauk i szczerze mówiąc, jak bym miała wybrać drugi raz to nadal wybrałabym ten kierunek i uczelnie prywatną, a nie publiczną. U nas na kierunku jest bardzo ciekawie, chodzimy do radia, niedługo będziemy chodzić też do telewizji. Właśnie tak jak myślałam są to studia bardzo artystyczne, więc nie jest nudno. Cieszę się z takiego wyboru i naprawdę z całego serduszka wszystkim polecam tę uczelnię i ten kierunek: dziennikarstwo i komunikacja społeczna.



Jednak to nie koniec. Obecnie są to studia licencjackie, więc potem pójdę na magisterskie. Już sobie tak trochę o tym myślę, rozmyślam nad politologią albo stosunkami międzynarodowymi. Uważam, że są praktyczne w tych czasach, ale przede wszystkim bardzo mnie interesują. Jak byłam młodsza nie przepadałam za sprawami politycznymi, ale od jakiegoś czasu się to bardzo zmieniło i teraz jestem ze wszystkim na bieżąco. Ale tak naprawdę wszystko czas pokaże.

Obecnie można powiedzieć, że już jestem dziennikarką, bo zostałam redaktorką na stronie internetowej działu moda. Strona niedługo powstanie i będę tam regularnie zamieszczać swoje artykuły o tym, co się dzieje w imperium mody. Zawsze sobie myślałam, że jako dziennikarka chcę pracować w jakiejś dużej telewizji, np., jako prezenterka oraz będę właśnie pisała o tym, co bardzo kocham, czyli o nowinkach ze świata mody. Uważam, że pracę powinniśmy wykonywać taką, jaka nam się podoba i jaka nas uszczęśliwia. Wiem, że nie zawsze się tak da, ale warto dążyć do celu.


Na dziś to wszystko w takim małym dodatkowym wpisie. Wesołych Świąt!

Wiki

Komentarze

  1. Czytając ten wpis miałam uśmiech na twarzy, również jestem bardzo zadowolona z kierunku i uczelni i cieszę się, że podjęłam taką a nie inną decyzję. Ps kocham to drugie zdjęcie 😂 nasze studia w pigułce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że jesteś zadowolona! :) Dziennikarstwo jest bardzo ciekawe.
    Ja studiuję kierunek "praca socjalna". Jest dosyć ciężko... sporo materiału potrafi dać się we znaki, ale nie żałuję.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia, ja zawsze chciałam pracować jako ochrona na imprezach masowych i już rok czasu pracuje, szczególnie w klubie Widzewa Łódź na meczach piłki nożnej i jestem szczęśliwa z tego, bo jestem też kibicem tego klubu, nawet chodziłam na mecze, a teraz w nim pracuje jako służba, uwielbiam swoją pracę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty