Sportowa epidemia


Cześć wszystkim! Epidemia wciąż trwa i jak na razie nie widać końca. Ale oderwijmy się wszyscy na chwilę od tego.

Zawsze lubiłam ćwiczyć, chodzić na siłownie. Jednak od dłuższego czasu ćwiczę sobie w domu, czasami jednak zaniedbywałam to. Teraz mam bardzo dużo czasu, więc się pilnuję i mam zamiar to utrzymać nadal po minięciu epidemii. Wiosną i latem bardzo lubię biegać, czekałam właśnie na ciepłe dni, ale jak widać, to jest kolejna przyjemność, którą odebrał mi koronawirus.

W obecnym czasie nie mamy dostępu do siłowni, zajęć sportowych, czy nawet ćwiczeniu na świeżym powietrzu. Jednak w internecie pojawia się wiele różnych filmów, zdjęć czy nawet zajęć online prowadzonych z trenerami. Wiele instagramowiczek regularnie uprawiających sport wstawia nam filmiki, plany treningowe, a nawet diety, abyśmy wykorzystali ten czas dobrze i popracowali nad swoim ciałem.

Uważam, że sport jest ważny w naszym życiu, aktywność fizyczna bardzo dobrze wpływa na nasze zdrowie, ale również na nasze samopoczucie. Chyba już wszyscy wiemy, że w czasie aktywnego ruchu wydzielają nam się hormony szczęścia. Ćwiczę nie po to, aby schudnąć, nabrać wysportowanej sylwetki, ale po to, żeby być zdrową, a naprawdę sport daje dużo przyjemności i obniża mój stres. Jestem z osób, które bardzo lubią swoją sylwetkę mimo, że nie jest ona kanonem piękna w dzisiejszych czasach. Uważam, że każda osoba powinna siebie kochać i dążyć do tego, aby być osobą, z której będzie dumna. Nie ważne czy nasze upodobanie to chude ciało, albo wysportowane, albo z krągłościami. Pamiętajmy, że to my sami mamy być dla siebie idealni.

Ja korzystam obecnie z aplikacji, z którą ćwiczę. Jest to: Spalanie tłuszczu w 30 dni. Bardzo lubię przeróżne serię, które mamy w niej do wyboru i naprawdę polecam!



Ostatnio zakupiłam na Zalando legginsy do ćwiczeń firmy under armour. Są bardzo wygodne, a przy okazji mam większą motywację do ćwiczeń. Więc kochani, ćwiczcie w domu, zamawiajcie akcesoria sportowe, a przetrwamy pandemię w dobrym nastroju i w zdrowiu! Zapraszam też do Aleksandry, która pisała notkę o jodze.

Wiki

Komentarze

  1. Trening to jedyna rzecz jaka mnie cieszy na co dzień i daje kopa energii, żeby nie załamywać się w tak trudnych chwilach jak teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zamieniłam body step na delikatną jogę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden malutki plusik tej kwarantanny to fakt, że moje treningi nigdy nie były tak regularne 😂 i na pewno będę się starać, żeby tą regularność utrzymać bo codzienny trening daje kopa do działania

    OdpowiedzUsuń
  4. Sportowa epidemia? Regularnie od 5 lat :) Uwielbiam ćwiczenia zarówno te domowe jak i na sali fitness. Od niedawna jestem także szczerze zafascynowana spinningiem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam siłę (normalnie pracuję fizycznie) i czas na ćwiczenia, więc korzystam. Joga, pilates, treningi wzmacniające ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię ćwiczyć z mel b :) chcę zacząć jeszcze ćwiczyć w domu jogę :) mam teraz na to bardzo dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię bieganie, jazdę na rowerze i oczywiście pływanie. Sport uprawiam głównie dla przyjemności i zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty