Naturalne lody?


Hejka, dawno mnie tu nie było, ale pogoda nie dopisuje do mojego humoru, a też jestem ostatnio zajęta, gdyż zaczęłam pracę na pełen etat. Dlatego ten post będzie dotyczył głównie tematowi bliskiemu mojej pracy. Pracuje w budce z lodami naturalnymi firmy Lód Miód. Jest to łódzka firma i dosyć znana w tym rejonie. Mam różnych klientów, jedni podchodzą pytają się o cenę i twierdzą, że lody są za drogie i nie wierzą, że one są naturalnie przygotowane, a drudzy to stali klienci głownie, którzy są zachwyceni lodami jak i przeróżnymi smakami, które się pojawiają.
 Co ja uważam o tych lodach?
Są bardzo smaczne, uwielbiam lody, chyba jak każdy przeciętny człowiek. Ale muszę przyznać, że sama kiedyś nie wierzyłam w to, że one są naprawdę 100% naturalne i zdrowe. Jednak w pracy mam dostęp do etykiet, z czego lody są zrobione i teraz wiem, że to prawda. Po kilku dniach próbowania stwierdzam, że faktycznie w smaku są one inne niż jednak lody ze sklepu. Do moich ulubionych smaków należy: czekolada, masło orzechowe, sorbet truskawka, sorbet malina z liczi, orzech laskowy, sorbet pomarańcza sycylijska. Dlaczego czekolada? Nie jest zbyt słodka, gdyż lód jest zrobiony zazwyczaj z 60-70% procentowej czekolady. A kto tak samo kocha jak ja masło orzechowe? Jeśli są tu takie osoby to koniecznie musicie spróbować tego smaku. Sorbety jak wszyscy wiemy są bardzo korzystne dla nas, bo mało kaloryczne, orzeźwiające. Ja uwielbiam te trzy, ale jest ich dużo więcej.  Orzech laskowy zapadł mi w serduszko, bo jest bardzo wyrazisty i jest z kawałkami pokruszonego orzecha, a ja uwielbiam wszystkie orzechy świata.

Naprawdę mówię to ze szczerego serduszka i mimo, że pracuję tutaj tylko obecny sezon, to na pewno w przyszłości będę tam częstą klientką. Postanowiłam zrobić wpis o tym, bo lubię promować dobre rzeczy, które nie są zakłamane. Wiadomo każdemu smakuje, co innego, ale szczerze mówiąc nie słyszałam jeszcze żeby ktoś je krytykował (oprócz ich ceny), więc jak jesteście z Łodzi lub okolic to zapraszam.
Lody naturalne, rzemieślnicze opanowały teraz nasz kraj, więc myślę, że każdy w swojej miejscowości takie znajdzie. Jest wiele firm, które teraz sprzedają takie lody, które są zdrowe i bardzo smaczne. Myślę, że lepiej jest zainwestować w takie niż lody te ze sklepu zrobione z past do lodów.
A wy, jakie lubicie? Kupujecie naturalne lody? Jeśli tak to, jaki jest wasz ulubiony smak?
Wiki!




Zdjęcia wykorzystane z:
https://picbabun.com/lodmiodcafe
https://jemywlodzi.pl/lod-miod-oficjalnie-zaczyna-sezon/
http://polishlody.com/galeria/ :D

Komentarze

  1. Ja uwielbiam lody czekolaowe, białą czekoladę, miętowe, orzechowe, pistacjowe mmm. Za sorbetami aż tak nie przepadam, wolę śmietanowe.
    Nie kupuję naturalnych lodów, ale kiedyś sama je robiłam

    Miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam białą czekoladę w lodach ewentualnie mięta z czekoladą. Naturalne lody nie są az tak trudne wiec kiedyś robiłyśmy je z mamą w domu
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że polecasz to co dobre! :) Ja zdecydowanie uwielbiam owocowe smaki bądź te tradycyjne - śmietankowe i czekoladowe.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty