Mini urlop

Hejka, dawno mnie tu nie było. Musicie mi to wybaczyć. Ostatnio byłam na małym wypadzie na działkę w województwie kujawsko - pomorskim. To miejsce odwiedziłam pierwszy raz - działka Chodecz i okolica. Na długo zapamiętam tak piękne krajobrazy, Wiem, że większość z nas lubi jeździć za granicę i wiem, że wielu osobom wirus popsuł plany. Mimo, że granicę z Unią Europejską już otwarte, to jednak nie wszystkich to zadowala. Niektórzy jednak zrezygnowali z wakacji za granicami państwa i wybrali urlop w Polsce. Ja sama w sierpniu jadę w polskie góry, ale chciałam was zachęcić do urlopu w Polsce. Mamy bardzo piękny kraj i wiele pięknych miejsc, które nie każdy zna. Uważam, że każdy z nas znajdzie coś dla siebie. Mamy góry, morze i nasze piękne mazury. Ale również jest pełno pięknych zabytków w miastach, w tych mniejszych i w tych większych. Z całego serduszka polecam wam okolicę w której byłam. Wrzucam parę zdjęć z wyjazdu na zachętę. 
Wiki!








Komentarze

  1. Super 😍 następnym razem proszę mnie zabrać ze sobą 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Ja właśnie też nie wybieram się na wakacje, tylko z Belgii do Polski i w Polsce mam nadzieję zostanę. Słyszę jednak od koleżanek, że jedna jedzie do Włoszech, inna do USA :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fioletowa łąka - marzenie każdego fotografa ♥ Właśnie to prawda, bardzo wielu ludzi w tym roku wybiera urlop w naszym kraju, ale to dobrze, bo przecież Polska także jest przepiękna :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty