Nowe buty - Gino Rossi

Hejka, dawno mnie tu nie było, ale wracam z podwójną siłą. Dzisiaj chciałam wam opowiedzieć o moim ostatnim zakupie bucików z Gino Rossi. Zawsze bardzo mi się podobają buty tej firmy, a więc idąc na zakupy miałam w planach zakupić sandałki. Poszukiwania nie trwały długo, te perełki wpadły mi szybko w oczy. Wybrałam kolor, rozmiar, przymierzyłam i byłam pewna, że chcę je mieć. Buty ślicznie prezentują się na stopie, są delikatne oraz są z naturalnej skóry. Bardzo wygodnie mi się w nich chodzi. 
Jestem bardzo wymagająca co do wygody butów jak i ich wyglądu. Zazwyczaj wybieram buty z naturalnej skóry, gdyż wiem, że dobrze to służy moim stopom, oraz bardzo dobrze się to prezentuje na nodze. Z całego serduszka mogę polecić wam tę firmę jak i dokładnie ten model. 

Gino Rossi 

Dziś jest jedną z najwyżej cenionych polskich marek w produkcji i sprzedaży obuwia. Firma została założona dzięki współpracy polskich i włoskich partnerów, którzy postanowili połączyć swoje siły,  doświadczenie i wykorzystać je do stworzenia skórzanego obuwia męskiego i damskiego. Spółka zawdzięcza swoją nazwę jednemu z sześciu założycieli, włoskiemu fabrykantowi signorowi Gino Rossi, który wraz z udziałami podarował firmie również swoje imię i nazwisko.
Firma powstała w 1992 roku w Słupsku. Do dnia dzisiejszego tam znajduje się główna siedziba spółki Gino Rossi S.A. oraz fabryka wytwarzająca buty marki Gino Rossi. Wysoka jakość, najlepsze polskie i włoskie komponenty oraz niepowtarzalne, rozpoznawalne na pierwszy rzut oka wzornictwo.
Doskonała renoma produktów marki Gino Rossi w świecie mody jest przykładem, w jaki sposób najlepsza sztuka szewska może wpisać się w nowoczesny model biznesowy. Pierwszy sklep firmowy Gino Rossi został otwarty w 1994 roku w Sopocie. Obecnie firma Gino Rossi posiada szeroko rozbudowaną sieć salonów firmowych.

A wy jakie firmy obuwnicze lubicie? 

Zapraszam was też na mojego Instagrama, na którym znajdziecie pełno zdjęć stylizacji wykonanych przeze mnie - wiki.olczak

Wiki 


Komentarze

  1. Chyba nie mam jednej ulubionej marki, mierzę wszystkie i biorę te najwygodniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam, że zagraniczna firma :P Ładne buciki a ja nie mam ulubionych firm

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o buty to ja często kupuję je albo w CCC albo w Deichmann :) Twoje są bardzo ładne :) Idealne na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty idealne ale nie na takie paskudne nogi ,gdzie gust kobieto masz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty